sobota, 1. oktober 2022

Jesenska buča


Zdravoooo.

Danes sem ustvarjal jaz Kris 😉


Odtisnil sem štampiljo na osnovo

in pobarval kar z Jolli barvicami

(peresnica je bila blizu 😁)


Z mami sma natisnila še napis,

katerega sem nalepil na trši list in

ga nato izrezal ter prilepil.


In je končana 😎


Ti je všeč?



 

8 komentarjev:

  1. Ab beautiful card in lovely Autumnal Colours, a perfect entry for our challenge at Fab'n' Funky- thanks for joining in.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Hvala za sodelovanje v Craft-alnici, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo sta ustvarjala na temo bučke. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita jesenska voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Mini album Aloha

  V preteklem tednu je nastajal poseben mini album, ki sem ga poimenovala Aloha. Prijateljica je bila na potovanju na drugi strani sveta in ...