ponedeljek, 29. november 2021

Voščilnica - Kissing snowflakes




To voščilnico sem poimenovala 
Kissing snowflakes 😁


Te zanima zakaj?


Gre za tehniko odtiskovanja stamp kissing.
Preiskala sem celo škatlo katere štempiljke
bi bile primerne za to tehniko in na koncu našla
snežinka od Najlepšega para.


Najprej sem nanesla na veliko snežinko
svetlo modro barvo,
na malo snežinko sem nanesla temno barvo
ter malo snežinko odtisnila na veliko 
snežinko in to na štampiljko.

Nato sem veliko štampiljko,
ki ima sedaj dve barvi na sebi,
odtisnila na papir.

Tako je nastala ta voščilnica. 😀


Z voščilnico sodelujem pri izzivih
- November technique challenge





Voščilnico prilagam tudi v 






Voščilnica je bila izbrana v










 

10 komentarjev:

  1. So beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support on our new challenge adventure!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  2. The 'kissing adds great definition to your snowflake! Lovely card! Thank you for sharing at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifully created!! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE DT {Nellies Nest}

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si se znašla! Lepa voščilnica je nastala. Hvala, ker sodeluješ pri 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si tole izpeljala. Krasne snežinke. Hvala za družbo pri 52CCT. gOGA

    OdgovoriIzbriši

Mini album Aloha

  V preteklem tednu je nastajal poseben mini album, ki sem ga poimenovala Aloha. Prijateljica je bila na potovanju na drugi strani sveta in ...