sreda, 24. november 2021

Voščilnica - Hrestač

 



Voščilnica Hrestač je



Kar nekaj časa sem razmišljala
kako bi prišla do Hrestača,
saj nimam štampiljke in ne šablone 😌
(ne še za drugo leto pa bo 😉)


Saj veste, če si kdaj kaj želiš,
se ti tudi sreča nariše na kakšen drug način 😀

In tako sem videla serviete v Tediju
s Hrestačem 😃


Izrezala sem Hrestača, pripravljeno 
osnovo sem osenčila modro s Distressi,
embosirala bele snežinke,
nalepila Hrestača in 
embosirala zlat napis 😃


4 komentarji:

  1. IIIII, tudi sama sem opazila te servete, na reklami, upam, da jih imajo tudi v našem kraju, ker jih hočem imeti na mizi!!!!!! In servetna tehnika je ena izmed meni ljubih, le časa zmanjka. Všeč mi je tale s kučmo. ker vem, da so še trije, čakam tvoje nadaljevanje. To mi je všeč, da se znajdeš, ne rabiš kupovati na silo, tako pa boš imela še servetke, ki so uporabni. Bi jih opazila? Verjetno ne, ampk ali niso simpatični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja ko si nam dala izziv sem imela oči na peclju kako in kaj bi lahko izkoristila naredila nekaj v zvezi z Hrestačem in Klaro ;) In kot si omenila, so mi res padle v oči takoj ko sem jih veidela v Tediju. :) Ideja kako jih dati na papir pa je bila tudi že v glavi ;) Hrestače si boma s Krisem malce razdelila, saj so res tako kjut :)

      Izbriši
  2. Super izgleda! Pa dobro si se znašla s servietno tehniko, bravo! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Včash se je treba ;) (za naslednjo leto so pa že naročeni - hihi)

      Izbriši

Mini album Aloha

  V preteklem tednu je nastajal poseben mini album, ki sem ga poimenovala Aloha. Prijateljica je bila na potovanju na drugi strani sveta in ...