ponedeljek, 15. november 2021

Kris - Smrečica z barvnimi okraski


S to voščilnico sodelujem pri:

izzivu 52cct




MLCCB #40 November Anything
Christmas Goes


Challenge #105 - Anything Christmas Goes by



Postopek izdelave 👇:

1. iz zelenega lista sem izrezal smrežico s Sizzix-om

2. pripravil sem si še zeleno in belo podlago ter paus papir,
nato sem si obrisal smrečico na belo podlago in na paus papir


3. belo podlago in paus papir sem izrezal še po črti


4. pobarval sem papirčke z modrim, zelenim,
rumenim, oranžnim in rdečim flumastrom


5. izrezal srčke in zvezdice iz barvnih
pobarvanih papirčkov


6. na osnovo prilepil zeleno podlago, belo podlago s
paus papirjem in papir s smrežico sem dal na
3D blazinico

7. z barvnimi izrezki - srčki in zvezdicami sem
okrasil smrečico


8. izbral sem napis in ga odtisnil


9. KONČANO 😉









 

6 komentarjev:

  1. ta carte est très élégante Chris, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. I like this take on the rainbow challenge - all those pretty decorations in rainbow colours - beautiful! Thanks for joining us at 52 Christmas Card Throwdown. Gill, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, Kris, this is a beautiful card! Thank you for showing how you made it! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    OdgovoriIzbriši

Mini album Aloha

  V preteklem tednu je nastajal poseben mini album, ki sem ga poimenovala Aloha. Prijateljica je bila na potovanju na drugi strani sveta in ...