sobota, 30. oktober 2021

Kris: Voščilnica v "škatlici"

 



Mama mi je povedala, da imajo na 52cct izziv





Thank you - Hvala.



in po brskanju po drugih izzvih, je mama našla še dva izziva

Challenge # 104 - Anything Christmas Goes




Mama za to voščilnico nima osnovne šablone 😕 in mi je pokazala 😉,
kako se je naučila, na eni od delavnic Arta MB, izdelati
voščilnico s pomočjo naprave za vzgibe. 😊



Tukaj 👇 bom pokazal korake za izdelavo voščilnice:


1. označil sem si mere na papir in naredil vzgibe


2. z Distressi sem posenčil papir



3. izbral sem vzorčni papir in izrezal kvadrate ter jih osenčil



4. odtisnil sem si snežaka, Božička in smrežico,
nato sem jih pobarval in izrezal; darilce sem 
izrezal in pobarvav z Distressi




5. na osnovo sem prilepil vzorčni papir,
bele hribčke, Božička, snežaka,
smrežico in darilce





6. napis sem izrezal iz svetlečega papirja s šablono 
od Najlepši par (snežinka in pentlja je tudi od njih 😀)



7. KONČANO 💪😉







Mami hvala za pomoč pri objavi.


















6 komentarjev:

  1. So happy to see your entry at My Time To Craft Christmas.
    We love to see everyone’s work.
    Good luck, do come back again!
    Hugs, Jackie DT member x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa Pop up voščilnica. Lepo si tudi predstavil postopek izdelave.
    Hvala, za družbo pri 52CCT. Pridi spet, vesele te bomo. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Lots of work for this super cute pop-up card - great that you show the making process too! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Mini album Aloha

  V preteklem tednu je nastajal poseben mini album, ki sem ga poimenovala Aloha. Prijateljica je bila na potovanju na drugi strani sveta in ...